Veel gestelde vragen - FAQ

Met deze rubriek van veel gestelde vragen willen wij een antwoord geven op de meest voorkomende vragen die zich stellen.

Veel gestelde vragen - FAQ

Hoe uw terrasverwarming kiezen ?

U kan uw toekomstige terrasverwarming op drie manieren kiezen in onze webwinkel.
Bepaal uw keuze op type brandstof, op merk of op prijsklasse. U kan dit doen op de startpagina.
Kies hierna het gewenste type door op de knop <Toon alle> te klikken.

Hoe uw terrasverwarming bestellen ?

Wanneer u uw keuze heb gemaakt, volstaat het op de knop <Bestellen> te klikken.
(U zal merken dat er een boodschap verschijnt op het scherm en dat de winkelwagen rechtsboven een artikel bevat)
Wil u afrekenen dan klikt u de winkelwagen en kiest u voor <Afrekenen>
U komt dan automatisch in de afdeling <aanmelden>.
Bent u een bestaande klant, dan volstaat het om uw e-mailadres en uw wachtwoord in te geven.
Nieuwe klanten hebben ook de mogelijkheid om te bestellen zonder te registreren. Houd er in dit geval rekening mee dat het onmogelijk zal zijn om in te loggen om de historiek van uw bestelling te raadplegen.
Bent u een nieuwe klant, en wil u zich registreren, vul dan uw persoonsgegevens en op de volgende pagina het leveringsadres in (indien dit verschillend is van het facturatie-adres).
Vergeet uw BTW-nummer niet te vermelden indien dit van toepassing is.

Woont u in Nederland en bent u BTW-plichtig, dan hoeft u geen BTW te betalen aangezien het om een intracommunautaire verkoop gaat. U kan in dit geval de BTW op de factuur negeren en enkel het nettobedrag (eventueel + verzendingskosten) betalen.

Kies in de volgende stap voor de gewenste verzendmethode.
Door op de knop <Verder> te klikken, krijgt u het bestelnummer en een overzicht van uw bestelling en van uw persoonlijke gegevens. Zie dit alles nog eens grondig na. Staan er fouten, gebruik dan de link <Aanpassen> in het menu om deze te verbeteren.

U kan bij opmerking : elke opmerking maken die u ons wenst te melden, bvb kleur van het gekozen artikel. Ook alle andere informatie die nuttig is om de afhandeling van uw bestelling vlot te laten verlopen kan u hier vermelden.
Klik hierna op de toets <Bevestigen>.

Hoe betalen ?

Na het klikken op de toets <Bevestigen>, komt u automatisch in het -beveiligde- gedeelte waar de betaling wordt verwerkt.
U kan momenteel op drie manieren betalen :

1. U kan betalen via overschrijving op ons bankrekeningnummer


IBAN: BE16 7370 3277 9474
BIC: KREDBEBB

met vermelding van het bestelnummer dat u via e-mail kreeg bij de bestelling op deze site.

2. U kan tevens betalen met een bankkaart, betaalkaart of kredietkaart via PayPal.

Dit is een snelle en tevens 100% veilige vorm van betalen die u geen enkel risico laat lopen !

3. Wij zorgen dat de veilige online afhandeling van uw betaling uitgevoerd wordt door Europabank.

Daardoor kunt u direct door middel van uw kredietkaart (VISA en MasterCard), Bancontact of Mistercash of iDEAL uw bestellingen betalen.
Deze service wordt u gratis aangeboden. Het veilig aanbieden en afhandelen van uw transacties gebeurt uitsluitend onder strikte veiligheidseisen.

VISA en Mastercard


Europabank biedt een optimale bescherming van uw gegevens door gebruik van <Verified by Visa> en <Mastercard Secure Code>.
Alle transacties met een kredietkaart worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure-programma.
U kunt bij ons dus veilig online betalen met uw Visa- of Mastercard kredietkaart.

MisterCash / Bancontact / Maestro


U heeft de mogelijkheid om een bestelling af te rekenen met uw gewone bankkaart.
Als u voor deze optie kiest, moet u eerst het kaartnummer en de vervaldatum van de kaart ingeven.
Vervolgens wordt u automatisch naar de vertrouwde website van uw bank geleid.
Hier wordt gevraagd om de transactie via een authentificatiemiddel (meestal een kaartlezer) te bevestigen.

Bancontact en Mister Cash zijn het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België.
De banken zijn Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.
Bent u klant bij een andere bank, maar staat het Maestro logo op uw bankkaart, dan kunt u dezelfde procedure volgen.
 

iDEAL


iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland.
Deze banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Maakt u gebruik van het internetbankieren van bovenstaande banken dan kan u uw online aankopen snel en veilig afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.

Wat is de leveringstermijn ?

We hebben meerdere modellen in voorraad; dit staat telkens vermeld.
De exacte leveringstermijn wordt u per kerende medegedeeld.
Na bestelling ontvangt u van ons een bericht met de verwachte leveringsdatum.

Hoe wordt uw terrasverwarming geleverd ?

Gewone terrasverwarming worden aan huis geleverd via Bpost.
De verpakking bevat tevens een korte handleiding voor de montage.
Grotere (of zwaardere) terrasverwarming worden met ons eigen transport aan huis geleverd.

Kan een terrasverwarming worden afgehaald ?

Vanzelfsprekend kan u ook zelf uw terrasverwarming komen afhalen.
Vergeet in dit geval niet het betreffende vakje bij de bestelling aan te vinken !
U krijgt van ons bericht wanneer uw terrasverwarming klaar is voor afhaling.
Afhalen kan na afspraak via e-mail. De plaats van afhaling wordt u in een e-mail medegedeeld.

Hoe veilig omgaan met terrasverwarming ?

  • Zorg er steeds voor dat uw vrijstaande terrasverwarming goed waterpas staat opgesteld;
  • Zorg er ook voor dat de vrijstaande terrasverwarming niet kan omvergelopen worden door kinderen of huisdieren;
  • Zorg voor een veilige afstand met brandbare materialen;
  • Hou kinderen en huisdieren uit de buurt;
  • Houd u aan de meegeleverde voorschriften van de fabrikant;

Welke garantie krijg ik op mijn terrasverwarming ?

Op alle terrasverwarming van terrasverwarming-online.be is een fabrieksgarantie geldig van 2 jaar en dit van bij de levering.

Hoe onderhoud ik mijn terrasverwarming ?

Is het normaal dat roestvrijstalen onderdelen (RVS) verkleuren onder invloed van de hoge temperaturen ?

Dit is inderdaad een normaal verschijnsel dat niet meer ongedaan gemaakt kan worden. Daarnaast kan roestvast staal een soort oppervlakkige roestvorming vertonen. Dit is oxidatie door de lucht en kan gemakkelijk met een speciale reiniger voor roestvrij staal, weggenomen worden. Dergelijke verkleuring valt niet onder de garantievoorwaarden.

Hoe onderhoud ik het best geëmailleerde onderdelen ?

Om het email niet te beschadigen reinigt u deze onderdelen het best met niet-schurende reinigingsproducten en -borsteltjes.

Hoe onderhoud ik het best gelakte onderdelen ?

Gelakte onderdelen zijn moeilijk te onderhouden.
Wij raden u aan om deze onderdelen aan het einde van elk seizoen te voorzien van een nieuwe laag hittebestendige verf.

Hoe onderhoud ik het best verchroomde onderdelen ?

Verchroomde onderdelen zijn zeer gevoelig voor roest.
Daarom moeten ze na gebruik zoveel mogelijk gereinigd en op een droge plaats bewaard worden, om ze een langere levensduur te geven.

Hoe kom ik aan onderdelen en herstellingen ?

Hoe bestel ik onderdelen ?

Geef het merk, model, serienummer en enkele digitale afbeeldingen door, wij bezorgen u prijsopgave via mail.
Na vooruitbetaling sturen wij de stukken op, of kan u die afhalen in de winkel.

Hoe laat ik mijn terrasverwarming herstellen ?

Herstellen van uw terrasverwarming kan zowel in ons atelier als op uw adres.
Bij herstellingen bij u ter plaatse, rekenen wij een uurtarief van 40 Euro + BTW en 0,30 cent per km van Drongen tot bij u (daguren worden gerekend van thuis tot thuis).

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij ?

Deze lijst met <veel gestelde vragen> kan en zal nooit volledig zijn.
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, stuur dan een bericht via e-mail.
Wij zorgen voor een spoedig antwoord.

Wat zijn onze algemene verkoopsvoorwaarden ?

Onze algemene verkoopsvoorwaarden kan u hieronder raadplegen.

Twijfel je om online je nieuwe GOEDEREN te bestellen, haal je liever af en betaal je dan in de fysieke winkel het saldo?

 

  • Bij ons hoef je niet meteen het volledige bedrag te betalen. We begrijpen dat je misschien eerst de goederen even wil zien en uitproberen. Dit kan bij ons in de winkel www.thooft.com te Drongen.
  • Betaal online een voorschot en wij reserveren je nieuwe goederen meteen. (ga naar de klassieke overschrijving ipv paypal of debet of creditkaarten via europabank, en betaal minimaal 10% van je aankoop).
  • We zorgen dat deze klaar staat in de winkel en kijken samen of alles naar wens is. We geven nog een persoonlijke tip enz..
  • In de winkel kan je dan het resterende bedrag betalen.  Handig toch?
  • Niet tevreden? Dan krijg je je geld terug. Zo zouden we het zelf ook graag hebben

Geen verzendingskosten bij bestelling van meer dan €100,00 Euro !

Wegens het succes van onze webshop, zijn vanaf nu alle bestellingen van meer dan €100,00 Euro vrij van verzendingskosten.
Wij nemen voor deze bestellingen deze kosten op onze rekening !